Saturday 13 August 2016

Anggur Muscadine dalam Vivix

Umum mengetahui buah anggur ni tinggi antioksidan tapi satu spesis anggur ni berkali - kali ganda lagi tinggi antioksidan dari anggur merah biasa yang kita beli di pasaraya tu. Nama anggur ni Muscadine.
Anggur muscadine ni kita takkan jumpa kat Malaysia melainkan kita beli Vivix. Kenapa Shaklee pilih anggur muscadine ni sebagai salah satu ramuan bagi menghasilkan Vivix?

Keistimewaan Anggur Muscadine

1. Anggur liar yang hidup di kawasan panas dan lembab.

2. Tidak memerlukan semburan air atau bahan kimia lain. Ia boleh menahan suhu panas dan lindungi diri sendiri dari bakteria @ fungus.

3. Kulitnya yang tebal dan keras.sangat berbeza dari anggur biasa.

4. Saiz nya yang besar menjadikan ia buah anggur super size. Boleh membesar sehingga besar bola golf! Sebiji anggur muscadine mampu mencecah rm100 !

5. Mempunyai 20 kromosom berbeza dengan anggur biasa yang mempunyai 19 kromosom. Ini menjadikan ia tahan lasak dan boleh merawat diri sendiri apabila diserang serangga @ burung. Unik kan.

6. Muscadine mengandungi ORAC ( Oxygen Radical Absorbing Capacity ) yang tertinggi berbanding pomegranates, Bluberries dan anggur merah - Brunswick Biomedical Lab. Of Wareham, Massachusetts, 2003.

7. ORAC ini yang akan menentukan tahap antioksidan yang terdapat dalam sesuatu bahan.

8. Muscadine adalah 6 - 8 kali lebih tinggi antioksidan berbanding bluberries. Antioksidan yang terkandung di dalamnya dikenali sebagai Oligomeric Proanthocyanidins ( OPC ) . OPC tinggibkuasa antioksida berbanding Vitamin C dan Vitamin E.

9. Muscadine juga 6 kali lebih tinggi RESVERATROL dari anggur merah. Ia merupakan satu  - satunya anggur yang mengandungi Ellagic Acid - sebagai Anti Kanser dan Anti Radang.

10. RESVERATROL terkandung dalam biji anggur muscadine. Manakala antioksidan dan fitonutrient terkandung dalam kulitnya.

Kerana 10 fakta inilah menjadikan Anggur Muscadine antara anggur terbaik di dunia dan di pilih Shaklee sebagai ramuan utama dalam menghasilkan VIVIX.

Hebatkan Muscadine ni. sebab tu ia mampu tembus ke DNA manusia dan memperbaiki sel kita dari dalam. tengok lah, anggur muscadine ni pun mampu protect diri dia dari ancaman.

Nak dapatkan Anggur ni memang dalam mimpi lah rasanya. Solutionnya, beli saja Vivix. Sedap rasa Vivix ni tau. Nak rasa? Cari lah Vivix.

Juliya. 0192648694
Fb page: My Supplement Closet

0 comments:

Post a Comment