Saturday 27 September 2014

Kenapa SHAKLEE???

Assalamualaikum..

Asik - asik shaklee. Tak de benda lain ke ko nak cerita? Tak de vitamin lain ke yang ko nak jual? Kenapa shaklee?

Awak ni dah kenapa? Apa salah saya? Apa salah shaklee? Kenapa marah sangat?

Tak de la, aku buka fb ramai nya yang jual shaklee, kat opis aku pun ramai kawan-kawan jual shaklee.

Hah, bagus lah. Ni menunjukkan shaklee tu mendapat tempat di hati orang ramai. Dapat kepercayaan orang ramai. Jadi pilihan orang ramai.

Benda baik dah tentu kita nak kongsikan dengan orang sekeliling kita kan. Macam saya ni, ambil ostematrix masa berpantang, alhamdulillah dapat atasi masalah sembelit. Susu badan untuk anak saya pun alhamdulillah meriah. Dah bagi kesan positif pada saya, tak kan saya nk kunci mulut saya ni dari share kebaikan yang saya dapat dengan orang sekeliling saya?

               TAK TAKUT MATI!

Saya ni dah 4 kali bercuti di Bandung. Suka sangat sebab boleh shopping. Kalau pergi ke bandung pergilah ke Pasar Baru. Di tingkat berapa ntah saya pun tak ingat, banyak toko-toko yang menjual produk pelangsingan, produk kecantikan, ubat kuat pun ada. Masa saya pergi ke sebuah toko, owner nya offer saya beli produknya, bawa balik malaysia dan letak lah jenama sendiri. Ishhhh macam tu ke? Kata pemandu pelancong saya, " buk, ramai yang ke mara borong bawa pulang dan bikin jenama sendiri".. OMG OMG. takutnya saya dengar. Tak buat kajian terhadap produk tu secara terperinci tapi berani juga jual dan letak jenama sendiri pula! Tak takut mati ke?

     SHAKLEE BAGUS SANGAT KE?

Memang bagus! Kalau tak bagus tak adalah yang berjaya hamil lepas consume set kesuburan.

Memang bagus! Kalau tak bagus, tak adalah yang berjaya kurus dengan set kurus shaklee.

Sebab bagus la bersepah - sepah orang jual shaklee dan up status tentang kebaikan shaklee.

            SHAKLEE SELAMAT?

DAH TENTU LAH SELAMAT!.  Shaklee menjalankan lebih dari 83,000 ujian kualiti setiap tahun ke atas produknya.

Shaklee juga menjalankan lebih dari 350 ujian ke atas bahan - bahan botani yang baru.

Produknya juga sentiasa memberi kesan positif kepada kesihatan kerana ianya paling tulen dan dan tiada bahan terlarang..Boleh GOOGLE ye.

               UKHWAH TERJALIN

Yang ni paling best! Jumpa dan kenal ramai orang - orang positif dalam business ni.

Saya ada Group wassup Geng 3 Pagi. Geng apa ni? Ha, ni lah geng - geng leader hebat yang akan kejut satu sama lain untuk bangun solat tahajjud! Menarik kan. Sebelum ni liat nk bangun tahajjud.

Leader-leader hebat ni lah juga yang akan update ajak solat dhuha, remind each other sentiasa zikir, sedekah dan bagi kata - kata semangat. Yang ni saya paling suka!

Disebabkan semua di atas ni lah yang membuatkan saya tak pikir panjang untuk join shaklee.. sebab banyak kesan positif berlaku ke atas diri saya sendiri.

Ok tu je saya nk share..kalau ada yang nk alami kesan positif mcm saya alami boleh hubungi saya..kita berbual dengan lebih mesra ya. Kita cuba dulu baru kita tau hasilnya. TAK CUBA TAK TAHU

Juliya Baharom
0192648694
Shaklee Independent Distributor

0 comments:

Post a Comment