Tuesday, 13 September 2016

Atasi Gastrik Kronik Dengan Cepat

Gastrik ni memang boleh buat aktiviti seharian kita terhenti jika tak di atasi. Nak berpuasa pun takut-takut, tak yakin bimbang gastrik datang.

Sebulan sebelum ramadhan yang lepas, kawan saya hubungi saya. Dia tanya ada tk produk shaklee yang dapat kurangkan masalah gastrik ayah nya. Ayah nya nk berpuasa tapi bimbang jadi macam sebelum - sebelum ni. Tak dapat berpuasa penuh gara - gara gastrik menyerang.

Sebelum ni kalau gastrik melanda, mereka terpaksa bawa ayah ke klinik untuk dapatkan suntikan bagi mengurangkan kesakitan.. Seksa nya. Kawan saya dah mula risau bila nk dekat ramadhan ni. Itu lah di terus teringat nak tanya saya kalau - kalau ada produk shaklee yang boleh membantu.

Saya Jawab memang ada! "Ina, awk patut cuba bagi ayah awak minum ESP. Saya yakin ayah awk boleh berpuasa nanti". Jadi, dia pun oder ESP satu tong untuk ayah nya.

Selepas beberapa minggu berpuasa saya tanya kawan saya tentang ayahnya. Dia jawab ayahnya boleh berpuasa macam biasa!. tak ada dah gastrik datang. semasa sahur ayahnya bancuh ESP secawan. Memang berhasil!.

Abang nya siap call dan tanya, "kat mana nk beli 'susu tepung' yang ayah minum tu?". haha, susu tepung ye. Sebelum bercuti raya haji baru ni, dia oder lagi 2 tong ESP untuk bawa balik ke kampung. Dia lega sangat sebab ayahnya tak perlu lagi ke klinik untuk disuntik bila gastrik datang.

Jika ada masalah gastrik boleh lah cuba ikhtiar dengan ESP kerana ESP diperbuat daripada soya non GMO. Soya non GMO ini sangat berkesan untuk memperbaiki lapisan mukosa perut dari terhakis akibat lebihan asid hidroklorik semasa proses pencernaan yang tidak lengkap.

Di bawah ni saya sertakan testimoni dari kawan saya sendiri.

Jika perlukan maklumat lanjut baerkaitan ESP, dan nak dapatkan konsultasi perca boleh hubungi saya.

Juliya 0192648694
Fb page: My Supplement Closet
Fb: Juliya Baharom

0 comments:

Post a Comment